Kategorier
FISKEMETODER

Motorborr Strikemaster 200mm EZ-spiral
Köp & prenumerera
För automatisk leverans av den här produkten välj intervall nedan och tryck på "KÖP"-knappen. Du får varan levererad omgående och sedan samma datum varje period tills du väljer att avsluta prenumerationen. Läs mer om prenumerationer.
- Beskrivning
- Lars tycker
StrikeMaster Lithium 40V är en eldriven motorborr som gör de gamla stinkande bensinmotorernas jobb med glans och bravur!
Med Strikemaster elmotor slipper du den vidriga tvåtaktsröken, det ständiga spillet av bensin, varmkörningen kalla mornar samt att blåsa ut trumhinnorna när du borrar dina hål.
StrikeMaster Lithium 40V är lätt och smidig att transportera och med en utväxling på 15,9: 1 får motorn imponerande vridmoment och kraft.
På 40cm is och med Lazer 200mm spiral kan du snabbt och smidigt borra ca 100 hål på endast en laddning (Med Lazer 250mm runt 80 hål)
Det avancerade interna batterihanteringssystemet upprätthåller 40V, 5 amp-timmars litiumjonbatteriet full kraft ända till slutet av laddningen, utan att tappa i effekt.
StrikeMaster motorns Lithium 40V batteri har en 2-amp snabbladdningsbasis villket innebär att en full laddning endast tar 2 - 1/2 timme!
För att börja borra: håller du bara in en knapp med högra tummen samt dödmansgreppet med resten av handen.
Motorn har läge för både "framåt och bakåt" samt LED-lampor som lyser när du borrar.
- Tuff, tyst, samt lätt att transportera utan stinkande bensin
- Imponerande vridmoment och effekt med både 200 och 250mm spiral
- Behåller full effekt/kraft till slutet av laddningen
- Både framåt och bakåtläge
- "dösmansgrepp" som säkerhetsbrytare
- LED-lampor
- Ink: Mora Lazer 200mm underdel utrustad med de innovativa Mora Ice EZ skären. Komposit optimerar skärvinkeln och gör att borrningen går fortare, mjukare och mer effektivt.
- Den sågtandade eggen håller sig vass även om du borrar i smutsig is.
Är grymt imponerad över styrkan och prestandan på Strikemaster Lithium 40V.
Har använt 250mm spiral på tjocka senvinterisar (60cm +) Aldrig upplevt några som helst problem, har heller aldrig kört slut på batteriet.
Som mest har jag under en dag borrat över 50 hål på en laddning (60cm is)
En mycket stor fördel är att slippa varmkörningen på morgonen och den vidriga bensinlukten inne i bilen. Tänk på att förvara batteriet varmt om det är riktigt kallt.
5 Toast av 5 möjliga, kanonkul !!
- Fakta om produkten
- Prishistorik